Kokybė
AB „Panevėžio statybos trestas“ yra sukurta, įforminta dokumentais, įgyvendinta ir prižiūrima kokybės vadybos sistema. Įmonė įsipareigoja nuolat gerinti kokybės vadybos sistemos rezultatyvumą pagal LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus. AB PST yra nustatyti procesai, apibrėžta jų seka ir sąveika. Nustatyti kriterijai ir metodai procesų rezultatyviam valdymui. Planuodama produkto bei paslaugų realizavimą, AB PST yra nustačiusi kokybės tikslus ir reikalavimus, keliamus produktui ar paslaugai.
Bendrovėje vykdoma produkto bei projektų realizavimo procesų kontrolė, monitoringas bei kokybės vadybos sistemos gerinimas. Bendrovė nuolat skiria didelį dėmesį veiklos valdymo efektyvumui didinti, statybos darbų kokybei gerinti ir modernioms technologijoms diegti. Remdamasi bendrovėje įdiegta kokybės vadybos sistema, įmonė taiko ir nuolat tobulina funkcionuojančių procesų vadybą. Siekiama, kad bendrovės klientams būtų teikiamos kokybiškos paslaugos konkurencingomis kainomis, o bendrovės veiklos įtaka aplinkai būtų nuolat analizuojama, siekiant nuosekliai mažinti neigiamą veiklos poveikį aplinkai, nelaimingų atsitikimų tikimybę, užtikrinant visų bendrovės bei dirbančiųjų bendrovės vardu, saugą ir sveikatą. Siekdama patenkinti klientų poreikius ir lūkesčius, AB PST stengiasi suprasti ne tik kliento nustatytus, bet ir prognozuojamus poreikius, nustatydama svarbiausias produktų (paslaugų) charakteristikas, įvertindama savo padėtį rinkoje bei konkurenciją joje, nustatydama rinkos galimybes, silpnąsias vietas bei numatydama konkurencinį pranašumą ateityje. AB PST savo patirtimi, profesionalumu ir atsakingu požiūriu į verslą pelnė klientų ir partnerių pasitikėjimą.
Kokybės politiką galite rasti čia:
Kokybės vadybos sertifikatas čia: